Netikett

A Schefflernél kiállunk a minőségért, technológiáért, és innovációért. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon hozzánk, az új utak és formák megalkotásában, melynek mottója a ’’Holnap mobilitása’’. Meg vagyunk győződve arról, hogy a mobilitás fejlődést jelent, és ahogyan a világ egyre inkább digitalizálódik, az online kommunikáció és párbeszéd válik a legfontosabbá. Ezért szeretnénk kezdeményezni egy világos, konstruktív párbeszédet kollégáinkkal, hogy felkeltsük a kíváncsiságukat és lelkesedésüket, és így haladhassunk tovább a közös céljaink felé.

A Schefflernél küldetésünknek érezzük, hogy minden folyamatunk megfeleljen a legkomolyabb minőségi elvárásoknak - beleértve a közösségi médián keresztüli kommunikációt. Ez vonatkozik a Schaeffler valamennyi közösségi médiában történő megjelenéséré, valamint az általunk biztosított kommunikációs és együttműködési felületekre is. Ezért szeretnénk megkérni Önt, hogy figyelmesen olvassa el a következő netikettet, és mindig kövesse a benne foglalt általános udvariassági formákat, valamint kommunikációs és együttműködési irányelveket.

1. Maradjon tiszteletteljes

Más felhasználókat és tevékenységüket mindig kezelje tisztelettel, udvariassággal és a megfelelő illemmel. Mindig maradjon barátságos! Minden cikk, minden válasz egy valós személy műve. Ezért kérjük Önt, hogy próbáljon úgy kommunikálni a virtuális partnerével, mintha személyesen beszélgetne az illetővel.

2. Tisztelje mások véleményét és személyiségüket!

Építő jellegű kritika és konstruktív vita engedélyezett, sőt ajánlott! Viszont nem toleráljuk a személyeskedést, a sértő kifejezések használatát, a hátrányos megkülönböztetést, valamint a származásra és a nemi identitásra vonatkozó megkülönböztetést.

3. Csak a saját véleményét fejezze ki!

Szeretnénk tudni, mi jár az Ön fejében, ezért megkérjük, hogy véleményét szíveskedjen kifejezésre juttatni egy konstruktív párbeszéd segítségével. Azonban kérjük, jelezze felénk, ha a tartalom, amit megoszt az nem az Öné, hanem valahonnan másolt, kapott, tolmácsolt vélemény. Ez az Ön és a vállalat érdeke is. Kérjük, ne tegyen közzé olyan tartalmat vagy képet, ami nem az Öné, valamint olyat, amelyen más személyek is láthatóak, akik nem egyeztek bele, hogy a kép felkerüljön az internetre.

4. Legyen tudatában annak a tartalomnak, amit posztol!

Az emberek kevésbé gátlásosak az online felületeken. Kérjük, mindig legyen tudatában a következményeknek, amikor valamilyen tartalmat posztol a világhálóra. Próbáljon meg példaként állni más felhasználók előtt – legyenek az Ön cikkei pozitív hatással más emberekre.

Tanácsunk:
Amennyiben valamilyen online tartalom megszegi ezeket az irányelveket, fenntartjuk a jogot, hogy töröljük a sértő tartalma(ka)t. Extrém körülmények esetén letiltjuk a felhasználókat. Ez a következő esetekben fordulhat elő:

  • Az oldalakat és profilokat, valamilyen más oldal vagy szolgáltatás reklámozására használja
  • Automatikusan generált kommentek hagyása
  • Kereskedelmi vagy privát ajánlatok (termék, szolgáltatás) posztolása
  • Rasszista kommentek, vagy a gyűlöletkeltésre alkalmas szövegek közzététele
  • Vallási szabadság figyelmen kívül hagyása
  • Szexista valamint egyéb pornográf tartalom közzététele
  • Személyek vagy intézmények inzultálása, becsmérlése
  • Szerzői jogok megsértése, a harmadik személyre vonatkozó törvények áthágása

5. Felelősségünk

Kérjük, jegyezze meg, hogy minden komment, ami nem a Schaeffler vállalat hivatalos kommunikációs osztálya által vagy hivatalosan ellenőrzött személy által lett kiadva, csupán a közzétevő véleményét tükrözi. A Schaeffler nem vállal felelősséget a tartalmak pontosságáért és teljességéért, beleértve a külső hivatkozásokat is.

6. Tanácsunk

Amennyiben úgy érzi rosszul bánt önnel valamely személy vagy oldal, vagy a netikett megszegését tapasztalta, kérjük lépjen velünk kapcsolatba a social-media@schaeffler.com e-mail címen. Amennyiben további kérdése vagy javaslata merül fel, szívesen állunk rendelkezésre.