Keresési kifejezés

A Schaeffler bizonyítja újító szellemiségét és innovációs erejét: részt vesz a DTM elektromos jövőjének alakításában

Pressrelease Stage Image
A bemutatójármű – amelyet a Hockenheimringen láthattak előszőr - 880 kW-al közel 1.200 LE teljesítményre képes.

2020.11.06 | Budapest

  • A Schaeffler lett a Német Túraautó Bajnokság (DTM) új stratégiai és innovációs partnere
  • A Schaeffler elektromos hajtásláncokkal és a steer-by-wire rendszerrel járul hozzá a DTM elektromosításához
  • Matthias Zink: „Az együttműködés bizonyítja az újító szellemiséget és az innovációs erőt, valamint megerősíti azt a szándékunkat, hogy technológiai partnerként alakítsuk a fejlődést, ami az egész világot mozgatja.”
  • Új szlogen - „We pioneer motion”: a partneri kapcsolat megerősíti azt a célt, hogy előnyben részesített technológiai partnerként hozzájáruljunk a fejlődéshez

A DTM sorozat 2020-as utolsó versenyhétvégéjén a Schaeffler megmutatta, milyen lesz a DTM jövője: ez a jövő zöld lesz és elektromos. A Schaeffler a DTM új stratégiai és innovációs partnereként az ITR-el (Nemzetközi Túraautó Bajnokság Egyesület) közösen mutat be a Hockenheimringen egy olyan bemutató-járművet, amelyben négy Schaeffler gyártmányú - elektromos akkumulátorral működő és minden kerékhez külön hozzárendelt - meghajtás található, és amely Space Drive steer-by-wire funkciókkal is rendelkezik. A prototípust Daniel Abt, Formula E pilóta és Timo Scheider, kétszeres DTM bajnok, valamint a Schaeffler márkanagykövete, Sophia Flörsch vezették.

„Örülünk az együttműködésnek” - mondta Matthias Zink, a Schaeffler Autóipari Technológiák vezérigazgatója. „Innovatív e-hajtásláncaink már 2014 óta járulnak hozzá a győzelmekhez, és időközben már sorozatgyártású járművekbe is beépítésre kerültek. Az együttműködés bizonyítja az újító szellemiséget és az innovációs erőt, valamint megerősíti azt a szándékunkat, hogy technológiai partnerként alakítsuk azt az fejlődést, ami a világot mozgatja.”

A bemutatójármű teljesítménye mintegy 1.200 lóerő

A bemutatójármű – amelyet a Hockenheimringen láthattak előszőr - 880 kW-al közel 1.200 LE teljesítményre képes, és így teljesítménye közel kétszerese a jelenlegi DTM-járművekhez képest (átlag: 450 kW). A jármű 0 km/óráról 2,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/óra sebességre, és ezzel mintegy 0,4 másodperccel gyorsabb, mint a mostani Schaeffler BMW M4 DTM. A jármű rendelkezik a motorsportban már kipróbált Space Drive steer-by-wire technológiával, valamint a négy motor vezérléséhez szükséges integrált menetdinamikai szabályozó rendszerrel. A vállalat megjelenése a 2021-es elektromos DTM keretprogramjába van tervezve. 2023-tól a DTM teljesen elektromos versenysorozatként indulhat.

„We pioneer motion”: a Schaeffler szereti az ehhez hasonló partneri együttműködéseket, melyek a jövő technológiáit támogatják

A globális autóipari és ipari beszállító röviddel ezelőtt indított el egy új imázskampányt azzal a céllal, hogy erősítse a Schaeffler márkanevet, és ismertesse az új „We pioneer motion” szlogent. A kampány középpontjában az a gondolat áll, hogy a „Zöld jelenti a különbséget”, és szimbolikusan azt üzeni, hogy a Schaeffler élen jár a mozgáshoz kapcsolódó kezdeményezésekben. Matthias Zink: „A DTM-mel való együttműködés tökéletesen illik a Schaefflerhez. Szeretnénk úttörőként az élen járni, megkérdőjelezni a státusz quo-t, és átírni a határokat – és ezzel megalkotni a valódi különbséget.”

A kampánnyal kapcsolatos további információk a „We pioneer motion” oldalon érhetők el:“We pioneer motion”.

Közzétevő: Schaeffler Hungary
Ország: Magyarország

Kapcsolódó médiatartalom
Letöltések

Sajtóközlemények

Csomag (Sajtóközlemény + médiatartalom)

Oldal megosztása

Az optimális használat elérése érdekében a Schaeffler cookie-kat (sütiket) használ. A weboldal további használatával Ön hozzájárul a cookie-k alkalmazásához. További információk

Elfogad