Search term

Az autóipar rendszer partnere

A Schaeffler mérnökei különböző technológiai kialakítás választékon dolgoznak, hogy az autók tisztábbak és javított üzemanyag-gazdaságossággal rendelkezzenek. Mindazonáltal a hajtáslánc koncepció belső égésű motoron vagy a hibriden vagy a teljesen elektromos kialakításon alapul a mix fontos szerepet fog játszani a holnap globális mobilitásában. Az autóipar partnereként vezetők vagyunk a rendszermegoldások fejlesztésében és gyártásában a jövőbeli kritikus autóipari tervezés kihívásaival szemben. A Schaeffler legfontosabb védjegye az ügyfeleinkkel történő szoros kapcsolattartás és fejlesztési együttműködés.A Schaeffler Automotive legfontosabb védjegye az ügyfeleinkkel történő szoros kapcsolattartás és fejlesztési együttműködés. Felhasználva az innovatív ötleteket, kreatív fejlesztési és megbízható gyártási tapasztalatunkkal megoldásokat biztosítunk az ügyfeleinknek a termékfejlesztés fázisától egészen a szériagyártásig.

Schaeffler és elektromos mobilitás

Az elektromos hajtások jelentősen hozzájárulhatnak a mobilitás környezetbarátabbá tételéért és csökkentik az emissziót a városi területeken. Tekintettel az egyre szigorodó emissziós kibocsátási célokra és a növekvő keresletre a mobilitásra a világon, minden út a hajtáslánc elektromosításához vezet. Az autóipar partnereként a Schaeffler ezeket a fejlesztéseket szem előtt tartva ügyfél megoldásokat kínál melyek lefedik a teljes választékát az elektromosítás lehetőségeinek - a 48 voltos hibridektől és plug-in hibridektől egészen a teljesen elektromos járműveken át. A részletezett megoldás választék alkatrészekből és rendszerekből állnak a belépő szintű hibridhez, hibrid modulokhoz és elektromos tengelyekhez egészen az elektromos kerékagy meghajtásig.

48 voltos meghajtások

A mobilitásnak az elektromos korszakban is elérhetőnek kell maradnia. Egyenlőre az üzemanyag-takarékos belső égésű motorok továbbra is az alapjai maradnak a hosszútávú egyedi mobilitásnak sok járműosztályban és piacokon. A 48 voltos meghajtások a Schaefflertől elérhetővé teszi a 20% feletti üzemanyag megtakarítást mérsékelt költségek mellett, kialakítástól függően. A 48 voltos felépítés, amikor egy elektromotor beépítése „elektromos tengelyként” történik a hátsó tengelyen, lehetővé teszi az elektromos hajtást alacsony sebességnél, például parkolás esetén. A P2 hibrid modulok a Schaefflertől szintén csökkentik az üzemanyag-fogyasztást és emissziót a 48 voltos alkalmazásokban. Ezekkel a modern alkatrészekkel és rendszerekkel a belépő szintű hibridizációhoz a Schaeffler új kilátásokat nyit meg a manuális sebességváltókhoz kikövezi az utat hibridizált meghajtásoknak új piacokhoz és szegmensekhez.

Plug-In hibrid meghajtások (nagyfeszültség)

A nagy és erős járművekben az üzemanyag-fogyasztás csökkentésének érdekében a plug-in hibrid kialakítást majdnem minden autógyártó alkalmazza. Ez magában foglalja a belső égésű motor kombinációját a nagyteljesítményű elektromos hajtással. A Schaeffler hibrid modulokat fejleszt különböző nyomaték osztályokban a motor és váltó közti beépítéshez (P2 elrendezés) - vagy külön tengely modulokat (P4 elrendezés). Az összes nagyfeszültségű maghajtás koncepció megnyerő potenciált nyújt a CO2 kibocsátás csökkentéséhez2.

Meghajtások teljesen elektromos járművekhez

Az elkövetkező években tisztán elektromos(akkumulátor) járművek piaca ki fog emelkedni Kínában és Európában, illetve a városi régiókban. A Schaefflernek már gyártásra kész hajtás megoldásai vannak ezekhez a járművekhez a termék portfoliójához. A Schaeffler elektromos tengelyei például az összes teljesen elektromos járműhöz használható. Ebbe a termék csoportba való belépési pontot az elektromos tengelyekkel az egysebességes párhuzamos vagy kéttengelyes kialakítások jelölik. Az alap konfiguráció kiterjeszthető hozzáadott funkcionális egységekkel. Ezáltal, lehetséges beépíteni a parkolás biztosítást szükség szerint. Másodlagos összeállítással kisebb meghajtási egység szállítható. Ez elérhetővé teszi az úgynevezett nyomaték vektorálást, ami hatással van a menetdinamikára és biztonságra.

Képzeletbeli jövő koncepciók

A városi mobilitás a holnapra szintén megtalálható a Schaeffler napirendjében. Az úgynevezett „E-Wheel Drive” (kerékagy meghajtás) Schaeffler demonstrálja, hogy a meghajtás technológia áthelyezhető a kerekhez és így teljesen új mobilitás koncepciók lehetségesek. Ezért a kerékagy hajtás nyilvánvaló alkalmazása lehet például az önvezető taxiknak, önvezető személygépkocsiknak melyek képesek lesznek szállítani a nagyvárosok lakóit rövidtávon a jövőben.

Elektromos meghajtások beépítési pozíciói a hajtásláncban

Az elektromos hajtás beépítésének pozíciója a járműben jelentős hatással van a működtetésre. Összességében öt különböző beépítési pozíció található, melyek a következő rövidítésekkel jelölnek P0-tól P4-ig. A Schaeffler tökéletes termékeket biztosít minden beépítési helyre.

Technológia átvitel: Schaeffler a Formula E-ben

A “FIA Formula E” elektromos versenyautó szériában való részvétel lehetővé teszi a Schaefflernek többek között a jövőbeni elektromos hajtás szériagyártásának fejlesztését. A Schaeffler az ABT Schaeffler Audi Sport Team kizárólagos technológiai partnere és az “ABT Schaeffler FE02” elektromos versenyautó hajtásláncáét felelős.

Akár rendszer megértésről legyen szó, a motor hűtéséhez, új anyagok fejlesztéséhez vagy energia visszanyeréshez (energianyerés a fékezésből): A tapasztalat közvetlenül a versenypályáról a fejlesztőmérnökökhöz továbbítódik. A Schaeffler rövid időn belül megduplázta az elektromos járművek alkatrész fejlesztői csoportját és különösen új hajtáslánc elektromosítás új megoldásaira fókuszálva a szériagyártású járművekben.

A Schaeffler a Formla E-t a fejlesztésekhez és kifinomult autóipari hajtás technológiák tesztelésére használja.
A Schaeffler a Formula E-t a fejlesztésekhez és kifinomult autóipari hajtás technológiák tesztelésére használja.

Új mobilitás koncepciók

A Schaeffler olyan új mobilitás koncepciókat is mérlegel, melyek túlmutatnak az autóiparon. A Schaeffler először 2016-ban mutatta be saját Bio-Hibridjét - a koncepció egy olyan tanulmány, amely egy pedálos és kis elektromos autó között helyezkedik el.

Az úttörő Bio-Hibrid egyesíti az előnyöket, mint a stabilitás és időjárás védelem a manőverezhetőséggel, a pedálos energiafogyasztásával és helykihasználtsággal. Ezenkívül ez az a jármű amibe beépíthető a meglévő infrastruktúrákba. A mobilitás felhőjében a látomási formák szállítmányozási változatai is legyárthatóak az áruszállításhoz.

A Schaeffler Bio-Hibrid fejlesztése környezetbarát alternatíva a hagyományos járművekhez a folyamatosan növekvő városi forgalomban.
A Schaeffler Bio-Hibrid fejlesztése környezetbarát alternatíva a hagyományos járművekhez a folyamatosan növekvő városi forgalomban.

Az innováció és rendszer megértések demonstrálása

Kisebb fogyasztás, kevesebb emisszió: Nagyobb teljesítmény, komfort és biztonság. A Schaeffler csoport koncepció autói tele vannak innovatív technológiával belső égésű motorhoz, hibrid járművekhez és teljesen elektromos járművekhez. A termékek tökéletes együttműködésének biztosításához, a Schaeffler mélyreható komponens szakértelmét átfogó rendszerismerettel kombinálja. Ennek eredményeképpen a Schaeffler csoport mindig a legjobb lehetséges termék- és szolgáltatáscsomagot szállítja. A koncepció járművek egy kifejezése az eredményorientált választékoknak, amit a Schaeffler ügyfelei támogatására használ. Végtére is rengeteg lehetőség van a jövő mobilitásában.

Schaeffler nagyteljesítményű 48 voltos koncepcióautó
Schaeffler nagyteljesítményű 48 voltos koncepcióautó

Schaeffler nagyteljesítményű 48 voltos koncepcióautó

Ez a koncepciójármű funkció a hajtás felépítésében tartalmazza az „elektromos tengelyt”, amely egy elektromotort tartalmaz a hátsó tengelyen. Az elektromos meghajtás 20kW állandó teljesítményt biztosít és tisztán elektromos meghajtást biztosít 35 km/h-ig és aktív „vitorlázási”sebességet 70 km/h felett.

Benzin technológia autó II (GTC II) koncepcióautó
Benzin technológia autó II (GTC II) koncepcióautó

Benzin technológia autó II (GTC II) koncepcióautó

A GTC II a 48 voltos hibridizáció potenciálját mutatja be a manuális sebességváltós járművekbe. Az elektromotor a belső égésű motor és sebességváltó kerül beépítésre. Az elektronizált kuplung további funkciókat támogat, mint az elektromos indulás és energia visszanyerés lassításkor.

A megfelelő technológia minden piachoz: Hatékony jövőbeni mobilitás koncepció járművek

Hatékony jövőbeni mobilitás koncepció járművek műszaki megoldásokat mutatnak a regionális követelményekhez, például „Hatékony jövőbeni mobilitás az észak-amerikai piacnak”:

  • Az összkerékhajtás szétkapcsolható
  • Állandóan kapcsolódó önindító
  • Szintszabályzó rendszerek
  • 48V hibridizáció
Hatékony mobilitási jövő az Észak-Amerika piachoz
„Hatékony mobilitási jövő az Észak-Amerika piachoz” koncepcióautó
Share Page

Az optimális használat elérése érdekében a Schaeffler cookie-kat (sütiket) használ. A weboldal további használatával Ön hozzájárul a cookie-k alkalmazásához. További információk

Elfogadom