Keresési kifejezés

A Schaeffler munkáltatói márkaépítési kampányt indított

Pressrelease Stage Image
A motívumokat kifejezetten a célcsoportokhoz igazították.

2022.06.14 | Herzogenaurach

  • A cél a Schaeffler, mint munkáltatói márka megerősítése világszerte
  • A tehetséges fiatalok toborzása elengedhetetlen a vállalat sikeréhez
  • Kilenc országban indították el a kampányt

A Schaeffler globális szinten erősíti márkáját, elindította új kampányát. A cél, hogy a Schaeffler még ismertebbé váljon, mint vonzó, innovatív munkáltató, és megerősítse munkáltatói imázsát világszerte, mind a munkavállalók, mind a potenciális jelentkezők körében.

“Drive your career”, azaz „Vedd kezedbe a karriered” – szól a munkáltatói márka új szlogene. A kollégák maguk alakíthatják karrierjüket a Schaefflernél. A kampány középpontjában egyébként a digitalizáció és a fenntarthatóság áll, hogy kiemeljék a Schaeffler, mint globális autóipari és ipari beszállító szerepét az átalakulásban.

„A világszerte erős jelenléttel rendelkező munkáltatói márka kulcsfontosságú a vállalat munkavállalóinak megtartása szempontjából, valamint az új tehetségek megszólításához. A márka megerősítése ezért alapvető eleme a 2025-ös ütemtervünknek. A használt motívumok a Schaeffler stratégiáját, valamint innovatív és fenntartható munkakörnyezetét tükrözik, és a vállalat korábbi sikeres imázskampányára épülnek. Mindkét kampány koncepcióját az RTS Rieger Team ügynökséggel, a globális TBWA csoport leányvállalatával együttműködve dolgoztuk ki” – magyarázta Nadja Lemke, a globális márkaépítésért és vállalati marketingért felelős vezető.

Öt célcsoport

A Schaeffler-csoport vállalati kultúráját mindig is a hosszú távú gondolkodás és a felelősségteljes cselekvés jellemezte.

Termékeivel a Schaeffler hozzájárul ahhoz, hogy a világot fenntarthatóbbá, biztonságosabbá és intelligensebbé tegyük. A vállalat 2040-re klímasemlegessé válik. A termelési területek már 2030-tól nulla nettó üvegházhatású gázkibocsátással fognak működni.

Pontosan ezt közvetíti az új kampány is, amely öt célcsoportra – középiskolásokra és főiskolásokra/egyetemi hallgatókra, adatelemzőkre és informatikusokra, mérnökökre és különböző területek szakértőire – koncentrál, és elsősorban digitális és közösségi csatornákon keresztül valósul meg.

A középpontban összesen 15 motívum és üzenet áll, amelyeket kifejezetten a célcsoportokhoz igazítottak, és amelyek a vállalat termékeit és technológiáit jelenítik meg. Emellett a globális autóipari és ipari beszállító sokszínű és modern munkakörnyezeztét is reprezentálják.

Kilenc ország

„A munkaerőpiac alapvetően megváltozott az elmúlt években, különösen az IT szektorban. A szakképzett munkaerő iránti nagy kereslet komoly kihívást jelent a vállalatok számára. A Schaeffler vonzó munkáltató, amely egyedi vállalati arculatával világszerte a stabilitást és az innovációt képviseli, sokrétű fejlődési lehetőséget kínál munkavállalóinak, és fenntartható módon jarul hozzá a világ mozgásához. Pontosan ezeket a jellemzőket helyezzük fókuszba az új kampányban, hogy a tehetségeket és a szakképzett munkaerőt elérhessük szerte a világon, és így közösen előmozdítsuk az átalakulást” – mondja Patrick Wilhelmi, a Schaeffler vezetéssel, toborzással és tehetséggondozással foglalkozó területének vezetője.

A kampányt kilenc országban indították el – Németországban, Kínában, Mexikóban, Magyarországon, Brazíliában, Indiában, Lengyelországban, Szlovákiában és az Egyesült Államokban. Az év folyamán a kampány további munkaerőpiacokon is elindul majd.

Közzétevő: Schaeffler Magyarország
Ország: Magyarország

Kapcsolódó médiatartalom

Schaeffler sajtófotók és képek felhasználása

A Schaeffler sajtóképei csak sajtómegjelenési célokra használhatók fel. Eltérő rendelkezés hiányában az összes szerzői jog és a használati jog a Schaeffler Technologies AG & Co. KG, Herzogenaurach (Németország), illetve leányvállalatainak tulajdonában van. A Schaeffler sajtóképeinek sokszorosítása és közzététele csak akkor engedélyezett, ha a forrásban a következő megjelölés szerepel: "Kép: Schaeffler". Így a képek ingyenesen felhasználhatók. Tilos a képek további felhasználása reklám vagy egyéb kereskedelmi célokra, különös tekintettel harmadik feleknek kereskedelmi célokra történő átadására. A képek csak a Schaeffler jóváhagyásával szerkeszthetők.

Kérjük, küldjön számunkra egy példányt, ha a Schaeffler sajtóképeit nyomtatott médiumban jelentetik meg (illetőleg elektronikus másolatot elektronikus felületen való közzététel esetén). Ha a Schaeffler sajtóképeit filmben használják fel, kérjük, értesítsenek minket, tájékoztassanak a film címéről.

A Schaeffler sajtófotóinak használatára és felhasználására Németország törvényei vonatkoznak, az érvényes jogszabályokkal összhangban. Az illetékes joghatóság helye Nürnberg, Németország.

Postázási cím:
Schaeffler Technologies AG & Co. KG
Corporate Communication
Industriestrasse 1-3
91074 Herzogenaurach
Németország

presse@schaeffler.com

Letöltések

Sajtóközlemények

Csomag (Sajtóközlemény + médiatartalom)

Oldal megosztása

Az optimális használat elérése érdekében a Schaeffler cookie-kat (sütiket) használ. A weboldal további használatával Ön hozzájárul a cookie-k alkalmazásához. További információk

Elfogad